LoveAmbroseNews

Thursday, February 10, 2005

安君の旧暦お正月のメッセージ!

分享]Some of my feelings to ALL of MY LOVING FAMILIES on New years day!!!!

元旦の日に、僕の気持ちを、僕の愛する家族に贈ります!


Hi everyone ^_^

Long time no see and talk ....miss you all very very much!!! I am currently in the U.S A spending time with my parents and my grandmother......there were a few snow storm...the snow were so high it reaches my knee almost....but it was fun.....the life here is kind of boring.... the living enviorment is good....but it is really boring!!! My parents are enjoying the time that me and them spending together ....especially my grandmother!!! I know she is very happy to see me again....she is already 80 years old!!! Really want to take care of her whenever and whatever I can!!! It is time for me to take care of her instead of she takes care of me like when I was younger!!! ^_^

みんな、久し振りだね! 今、僕はアメリカで両親とお婆ちゃんと一緒なんだよ・・・ちょっと雪嵐が有ったんだけど、積もった雪は膝まであったよ!まぁ楽しかったけどね~でも、ここでの暮らしは退屈なんだ、環境は良いんだけどね~でも、本当に退屈!
両親はお婆ちゃんと僕と一緒に過ごすことを楽しんでいるけど・・・特にお婆ちゃんはね!僕には判るんだ、お婆ちゃんがまた僕に会えてとっても幸せだって事が!お婆ちゃん、もう80歳なんだよ!本当にいつでも、どんな風にでも、僕に出来る限りお婆ちゃんの面倒をみていたいんだ!だって僕がもっと若かった時にお婆ちゃんに面倒を見てもらったからね・・・もう反対に僕がお婆ちゃんの面倒を見るときが来ているんだよね!


So...how are you all doing ....OH....HAPPY CHINESE NEW YEARS!!!! Wish you all will have a wonderful year....and enjoy everyday of your life!!! ^_^

みんなは、どうしているのかな?そうだ、お正月おめでとう! みんなにとっても素敵な年になりますように・・・みんな、人生を楽しんでね!


This time I am back to the U.S.A actually there was few reasons....one is to visit my family....Second is to fix my car.....my car is going to California Los Angeles....to get all the modications done!!! This time my car will be over there for at least 6 months...from engine to body style.....it is going to be a full race car!!! yeah!!! yeah!!! \ ^_^ / I can't wait for my car to be finished!!! I will be going to CALIFORNIA for a couple of days to see the process of my car..hope everything is ok!!! Kind of worry ..but my car really need to be finished!!!! SO....

今回アメリカに戻ったのは幾つかの理由が有ったんだ・・・1つ目は家族に会うために・・・2つ目は僕の車のために・・・僕の車はロサンジェルスに送られるんだ・・・全ての修理をするためにね!このために僕の車は向こうに6ヶ月は行っちゃうんだよ・・・エンジンからボディまで・・・これで立派なレース用の車になるんだ!やったね!終わるまで待ちきれないな!僕も2,3日修理の様子を見るためにカリフォルニア行くよ・・・全部上手くいくと良いな!ちょっと心配かも・・・でも、僕の車、本当にこれで修理を終わらせなきゃね!

And third reason for me to be here is to rest a little bit....I was very very busy last year..I shot 2 movies and 4 TV series last year!!! MAN...that is crazy!!! I feel very tired mentally!!! BUT it is all worth it ...cause I can let you all see my improvenment in my acting.....hope you all see me improve ...and grow & improve together!!! ... Put my work aside....my love relationship...............:( what can I say?!!!! I have learn a very very big lesson.......and I am very touched from all of your supports and love!!! Thats is really whats make me keep fighting!!! The 2-3 years in front of me is going to be very very very extremely important!!! I know whats in front of me is going to be very very tough!!! I need to fight hard to reach where I wanted to......I think you should agree.

そして3つ目の理由は、僕がちょっと休むこと・・・去年はとっても忙しかったからね・・・映画2本、ドラマ4本も撮影したんだよ!あークレージーだよね!精神的に疲れちゃったんだ!でも、やる価値は有るからね・・・僕の演技の進歩した様子をみんなに見て貰えるからね!みんなが僕の進歩に気づいてくれますように・・・そして一緒に成長&進歩だよ!仕事の話はちょっと置いといて・・・僕の恋愛についてだけど・・・・・・(いったい何て言えば良いんだろう!とっても貴重な事を学んだよ・・・そしてみんなからの愛と支持に感激したよ!本当にそれが有ってこそ、僕はずっと戦えたんだよ!これからの2,3年は僕にとって、とっても、とっても、とっても、とーっても重要なんだ!僕には判っているんだ、将来はすっごく、すっごく厳しいって!僕の望むものに辿り着くまで、僕は激しく戦わなきゃならないんだ・・・みんなも同意してくれるよね)

Be honest right now...I am tired with a lot of things......Career....love....future.....all of those things are right in front of me now.....really need to stay strong in order for me to keep on going!!! Will you all support me until the end??? I know without all your supports and loving care I will not make it....I am very serious......I will try very very hard to bring myself into the best shape ..so that I can have the best perfomance in both acting and singing!!! I will do a lot of study on acting and also singing...so I can improve much much faster!!! But I KNOW THERE IS A LOT OF CHANGES IN MY CAREER ALREADY!!! I UNDERSTAND!!! but No matter I will not lose ......I will work even harder to show all of my loving familes and fans ....Ambrose is not that easy to be beaten!!!! SO I promise you all I will try extremely hard to fight this war !!!! I hope you all can fight with me too!!!

今、正直に言うと・・・いろんな事で疲れちゃったんだ・・・キャリア・恋愛・将来・・・そんな、いろんな事が今、僕の目の前に存在している・・・これからずっと頑張るために、本当に力強く生きていかないとね!みんな最後まで僕のことを応援してくれる?僕には判るんだ、みんなの愛と支持が無かったら、続けて行けないって・・・僕はとても真剣なんだよ・・・僕自身を最高の状態にするために一生懸命に頑張るからね・・・それで演技も歌唱も両方とも、最高のパフォーマンスが出来る!演じることも唄うことも沢山勉強するから・・・もっともっと早く進歩できるはず!でも僕のキャリアの中でも随分変化が起きたことは知っているよ!判っているんだ!だけど構わないさ、失ったりするもんか・・・これからは、もっと一生懸命に仕事して、愛する家族とファンのみんなに見てもらうからね・・・アンブローズは、そんなに簡単にへこたれるもんか!みんなに約束するよ、この戦いは激しくファイトするって!みんなも僕と一緒に戦ってくれるよね!

I know this time I write a lot.....but once I started writing ..I just want to share all my feelings to you all ...since I really treat you all as my family!!! Wish you all feel the same!!!

たくさん書いちゃったね・・・だけど、こうして一度書き始めたら・・・僕の気持ち全てをみんなと分かち合いたいんだ・・・僕はみんなの事を家族同様に考えているからね!みんなも僕と同じ気持ちでありますように!

So I wish you all can understand what I am going through in my head at this monent of life!!! Also there is still a lot more to talk about .....but I already write too much....I know you guys will take a long time to translate this back to Chinese....SORRY about that........I really hope you all can understand me....may be next time I will tell you all about my LOVE relationship .....how does it affect me and what is my future goal is..... I guess I will tell you all next time!!!!

今、人生のこの時に、僕の頭の中をどんな事がよぎっているのか、みんなに判って貰えたら良いな!
まだまだ話すことはたくさん有るんだけど・・・でも、もう書き過ぎだよね・・・これを中国語に翻訳するのにみんな時間を費やすんだよね・・・ごめんね英語で・・・本当に僕のことを判って欲しいんだ・・・多分、この次には僕の恋愛について話せると思うんだ・・・どんな風に僕に影響したか、そして僕の将来のゴールは何なのか・・・次回、みんなに話せると思うよ!


Really hope to see you all soon....I will back to taiwan in end of FEB...may be earlier if I need to shoot the SET TV series.....ALSO MY NEW CD.....may be have a special changes to show you all....so my new album will have some surprise for you all!!!! ^_^ OK......thats is for now....

本当にすぐに会えると良いね・・・2月の終わりには台湾に戻るからね・・・もし三立TVのドラマを撮影するなら早くなるかもしれないし・・・それに、僕の新しいCD・・・もしかしたらスッゴイ変化をみんなに見て貰えるかもしれないよ・・・そうだよ、新アルバムはちょっとした驚きをみんなに与えると思うよ!!!さて、もうこの辺で・・・

I really want you to know I care about you all very much...and hope we can go throught all the good and bads times together!!! I am happy just to see all of your discussion on this website!!! ^_^

僕は本当にみんなのことをいつも考えているって判って欲しいんだ・・・そして僕とみんながいつも一緒に全ての良い時と悪い時を乗り越えて行ければ良いと思っているんだ!いつもこのサイトのみんなの書込みを読むだけでも、僕はとっても幸せなんだ!!!

HAPPY CHINESE NEW YEAR FROM AMBROSE :P LOVE YOU ALL

お正月おめでとう アンブローズより 愛してるよ~

(2005/2/9)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home